Продажбите на дребно на леки автомобили, включително седани, спортни и многофункционални превозни средства, са спаднали с 6,2% на годишна база до 1,5 милиона бройки през юли, показват данни на Китайската асоциация на производителите и дистрибуторите на леки автомобили (CPCA).
За първите седем месеца продажбите възлизат на около 11,45 милиона бройки, което е ръст от 22,9 % на годишна база. Това се дължи на ниската база за миналата година, когато продажбите се понижиха с 19%.
Продажбите на луксозни автомобили са спаднали с 18% на годишна база през юли до 200 000 броя. В сравнение със същия месец на 2019 г. обаче, те са се повишили със 7%, което отразява стабилното търсене на фона на повишаване на потреблението в страната, според асоциацията.
В голяма степен доброто представяне на пазара се дължи на леките автомобили с нови енергии, чиито продажби на дребно са достигнали 222 000 бройки или ръст от 169,4% на годишна база. Обемът на продажбите на едро на пътнически превозни средства с нови енергии нараства с 202,9% на годишна база до 246 000 бройки.
Американската „Тесла“ и местните марки BYD, SAIC-GM-Wuling, SAIC Branch Passenger Vehicle Branch и GAC Aion са продали през миналия месец над 10 000 бройки пътнически превозни средства с нови енергии.
Коментари (0)
Вашият коментар