Италианката е най-известният моден инфлуенсър в света с над 24,5 млн. последователи
Със сигурност начинът, по който Киара Ферани печели милионите си, е мечтата на много 20-годишни девойки, прекарващи времето си в социалните мрежи от сутрин до вечер. С всяка своя публикация в инстаграм 34-годишната италианка печели по 52 000 евро. Представете си – тя се наслаждава не само на коктейли в най-луксозните хотели и заведения, къпе се в басейни или в прозрачно море,
играе с щастливите
си деца и с мъжа си,
а на всичкото отгоре
ѝ плащат за това
И при това е облечена с дрехи, последна мода, носи най-скъпите аксесоари.
За да стигне дотук, когато за всяко нещо, което покаже в снимките си, ѝ дават купища пари, Киара минава през пътека, която си застила сама от самото начало.
Родената на 7 май 1987 г. в град Кремона италианка днес има 24,5 млн. последователи в инстаграм в цял свят и повечето от тях се стремят да имитират всичко от нея - начина, по който се облича, по който съчетава обеци и чанти, дори начина, по който закопчава или не ризите си. С други думи, момичето с ангелско лице е като
златна кокошка за
всеки дизайнер на
всичко възможно
в сферата на модата и стила.
На всичкото отгоре в играта са включени вече и членовете на семейството ѝ – съпругът ѝ рапърът Федец, синът ѝ Леоне, на 3,5 г., дъщеря ѝ Витория, на 5 месеца, булдогът Матилда. Това значи, че само с една своя снимка семейството може да покаже модни брандове за жени, мъже, деца и кучета. Да следиш снимките им в социалните мрежи, е все едно да гледаш семейно риалити от сутрин до вечер.
Самата Киара Ферани се определя за предприемач в дигиталната сфера. За последователите си в социалните мрежи тя е най-влиятелният блогър и най-известният моден инфлуенсър в света.
Киара е хубава, синеока, русокоса, слаба и е висока 1,77 м. Въпреки това нейната красота не е заслепяваща като на топмодел, а се приближава до тази на много млади и свежи момичета, с които светът е пълен. Именно в това е номерът – Киара е харесвана, защото е достижима, мнозина може да изглеждат като нея, ако следват съветите ѝ. Тя е винаги усмихната и всичко, което прави, изглежда толкова естествено и без грим, че може да бъде имитирано без проблем. Киара е слаба, но
тялото ѝ не е
перфектно, а
мъжът ѝ е татуиран
и е по-нисък от нея
– именно с начина, по който се открива изцяло за последователите си, Ферани печели още повече симпатии.
Мнозина експерти смятат, че именно италианката е тази, която измисли и изгради фигурата на модния инфлуенсър в света. Разбира се, въпреки че днес има стотици хиляди инфлуенсъри, никой и никоя от тях не успява да се приближи до нея. Киара е учила право в най-авторитетния частен университет в Италия – миланския “Бокони”. Всичко, което момичето прави от началото, когато през 2009 г. създава своя блог The Blond Salad, до днес, когато става въпрос за истинска индустрия, е
обект на изучаване
от бизнес школата
на Харвард
На практика Киара не е сгрешила с нито една стъпка по пътя си, затова и името Ферани се превръща в престижна марка или в нещо като символ на инфлуенсъра, така както е “Ферари” при спортните коли.
Киара се ражда в Кремона и е дъщеря на зъболекаря Марко Ферани и на Марина ди Гуардо. Има брат и две по-малки сестри. Учи право в “Бокони” в Милано, но в един момент оставя университета въпреки неодобрението на семейството си и отваря свой блог заедно с приятеля си Рикардо Поцуоли.
Инвестицията,
която прави,
е 500 евро
– толкова струват тогава един добър фотоапарат и регистрирането на домейна на блога в интернет.
Киара облича собствените си дрехи и започва да се снима с тях, давайки съвети как да се съчетаят, какви аксесоари да се включат. Решава да пише съдържанието на блога си и на английски. Постепенно започва да получава и спонсорство от тази или онази марка. Седем години по-късно тя вече има 7,3 млн. последователи в инстаграм и 1,2 млн. във фейсбук, а сайтът ѝ регистрира 14 млн. виждания месечно.
През 2010 г. Киара създава свой чифт кожени ботуши, което не остава незабелязано от канала MTV, който я кани на годишното връчване на наградите за най-добър певец и песен TRL Awards. Киара поставя началото на своя модна линия Chiara Ferragni Collection и на собствена компания. През 2014 г. става първият моден блогър, чиято снимка е на корицата на “Вог” в Испания.
Две години по-късно тя вече е по кориците на “Венити Феър”, а
“Форбс” я поставя
сред 30-те
най-влиятелни млади
хора под 30 г. в света
за 2016 г. Година по-късно американското списание я обявява за най-влиятелния моден инфлуенсър в света.
Междувременно Киара оставя приятеля си Рикардо и през 2016 г. започва връзка с най-известния италиански рапър Федец, чието истинско име е Федерико Леонардо Лучия, който е с 2 г. по-млад от нея. Първата обща снимка на двойката е от вечеря в известен милански ресторант – тя излиза в клюкарския седмичник “Ки”. Оттогава двойката започва да консумира любовта си на открито пред всички.
През 2017 г. по време на свой концерт в Арена ди Верона Федец пада на колене пред Киара и ѝ поднася годежен пръстен, с който
я моли да се ожени
за него, по време на
концерта, излъчван
директно по
телевизията
Всички си мислят, че и сватбата след това ще стане част от вечното риалити на Киара.
Двамата с Федерико обаче се женят в Ното, Сицилия, на 1 септември 2018 г. на частна церемония, далече от шоуто, което иначе показват всеки ден. На сватбата присъстват само роднини и най-близки приятели на двойката, както и роденият половин година преди това в Лос Анджелис техен син Леоне, известен като Лео. Въпреки това сватбената церемония и прием след това генерират т.нар. impact value от 36 млн. евро. Това е нещо като цунами както за блога на Киара, така и за имиджа на Сицилия по света.
Киара вече е истински предприемач, който печели не толкова от снимките си, колкото от рекламата на брандовете и от собствената си марка, която произвежда аксесоари и обувки. През април 2021 г. Киара Ферани влиза и в управителния съвет на модния колос Tod’s на Диего дела Вале. Още в деня на постъпването ѝ в компанията нейните акции се покачват с 11,5% на борсата. Смята се, че
днес Киара
притежава
над 9 млн. евро
Иначе компанията Sisterhood, която управлява марките на италианката, завърта годишен оборот за над 11 млн. евро.
Киара е като вълшебница, която позлатява всяко нещо, до което се докосне. Сватбената ѝ рокля донася 5,2 млн. долара за “Диор”. Когато се снима в галерията “Уфици” във Флоренция, броят на посетителите скача с 24% през следващия уикенд. Семейното шоу на Киара, което може да се гледа в социалните мрежи, е известно с името Феранец, или смесица от Ферани и Федец.
Така наричат вече най-известната семейна двойка в Италия, която показва не само децата си, а и роднините си. Нерядко в публикациите присъстват сестрите и майката на Киара, както и нейни близки приятелки.
Със своите 52 000 евро за всяка публикация Киара днес е най-високо платеният италиански инфлуенсър. На второ място след нея е Джанлука Ваки, който получава по 47 600 долара на публикация, а после е съпругът ѝ Федец, на когото плащат по 31 200 долара. Самият рапър има 12,7 млн. последователи в инстаграм.
Коментари (0)
Вашият коментар