За два дни двамата снимат сериал и реклама
Прочутият в цял свят футболист се притеснил, че големият Славчо Пеев ще му бъде иконом, макар и наужким
8,25 ч. Полузаспал, Димитър Рачков пристига на стадиона в Царско село по тениска и къси гащи, наметнал раница на рамо, и веднага влиза във фургона, отреден за гримьорна и гардеробиерна.
8,40 ч. С бяла маска на лицето, свеж и с отсечена походка идва Христо Стоичков, облечен в черна тениска от собствения му бранд - H8S, която очертава поддържаното му тяло. И той се скрива във фургона.
Появата на най-успелия български футболист обаче е знак, че работата на 40-ината души от екипа скоро ще започне. Всички те са внимателно подбрани, като едно от задължителните условия е да имат сертификат за ваксина или отрицателен PCR тест. Такива са изискванията и към журналистите. Стоичков и Рачков са ваксинирани с “Пфайзер”, но въпреки това футболистът е с маска дори и на открито заради коронавируса. Не може да рискува, тъй като пътува непрекъснато между България и САЩ.
Това е вторият ден (18 август) от снимачния процес и темпото е малко по-лежерно за разлика от първия, стартирал в 7 ч сутринта.
“Работихме от
7 сутринта до
8 вечерта
в адска жега”,
ще разкаже малко по-късно Рачков, излизайки от фургона вече в сценичен костюм - дълъг светлосив панталон, бяла тениска и черно плетено елече. Голфър. Скъпо занимание.
Така луксозен е и героят на Стоичков - в бял панталон и вишнева тениска.
Месеци след последната им среща на снимачната площадка, когато снимат поредния клип за Winbet, двете големи звезди са заедно, защото отново са главните герои в чисто нова реклама на онлайн казиното. За да я направят, имат само два работни дни, след които Стоичков се връща в Маями, където от 8 години живее и работи за американския телевизионен гигант TUDN.
Краткото време обаче изобщо не е проблем, тъй като легендата на българския футбол вече е почти професионален актьор. “Повтаряме сцените най-много по 2-3 пъти, а не по 20-30 пъти. А и се уча от Рачков”, казва той.
“Ицо има вече голям опит в телевизията” - така актьорът обяснява защо работата им върви бързо и качествено. А тя се оказва двойно по-голяма в сравнение със снимките за предишните реклами, защото този път екипът успява да заснеме с двете звезди и епизод от онлайн риалити сериал, който се излъчва в сайтa winmybet.bg. Именно за тази продукция двамата играят голфъри.
“Сюжета на серията обаче не мога да разкрия, както все още е тайна и рекламата. Само ще кажа, че много се забавляваме и очакваме и за зрителите да е така”, казва Рачков.
Но пък не е тайна, че за първи път заедно с двете звезди на екрана ще изгрее още едно популярно лице - Славчо Пеев, друг герой от популярните реклами на Winbet. Той е икономът на Стоичков в тв скечовете досега, но тримата не са играли заедно до този момент.
Стоичков много се притеснявал в началото на рекламните поредици, когато разбрал, че по сценарий големият актьор ще му е иконом.
Футболистът се
чувствал някак
неудобно, та това
е Славчо Пеев,
докато Бат' Славчо, както той го нарича, не го успокоил, че ролята му харесва.
Впрочем двамата са приятели от повече от 30 години, когато Христо е бил чест зрител на постановките в Сатиричния театър. По времето, когато Пеев е “пенсиониран” от Сатирата и става пресаташе на “Локомотив” (София), той отива в Барселона, за да говори със Стоичков за конкретен футболист. Двамата се срещат на “Рамбла” - най-прочутата улица на каталунската столица, и тръгват към офиса на “Барса” пеша.
В това време шумната иначе улица сякаш замлъква, тълпите от хора, дошли от цял свят, се разтварят и ги обграждат като шпалир, докато двамата вървят. Някои от минувачите протягат ръка, за да докоснат с възхита Стоичков. А Славчо Пеев вижда с очите си колко прочут и обичан е българинът.
В сериала, който сега Стоичков и Рачков снимат, Пеев отново е иконом по английски образец - градусите минават 30, а той е облечен в черен костюм и бяла риза. Неговият герой е комичният елемент (comic relief, както е терминът на английски) в скеча, чиято задача е да разведрява ситуацията.
Няма спор, че рекламите на Winbet станаха дотам популярни, че дори влязоха в градския речник, заради големите звезди в тях. “Слушай, чичо Митко, 20-20 е като 4-4-2”, казва в една от тях Стоичков. А в друга
Рачков е почти като
Джеймс Бонд,
карайки бясно
“Астън Мартин”
в нощта.
Но идеята именно те да се снимат в забавните клипове е на рекламната агенция “Бригада”. И не само идеята, а цялата разработка, сценарий и производство.
“Бригада” е бутикова, изцяло българска агенция, а Winbet имаше смелостта да ни се довери”, казва собственикът ѝ Емил Зайков. Но и екипът, нает от него, също е доказал професионализма си.
Сред 18-те души, които работят в агенцията, е писателят Илиян Любомиров, творчески директор на онлайн сериала. Той е съпруг на журналистката Петя Дикова и зет на Сашо Диков и хубавата Аня Пенчева. В операторския екип влиза Бедрос Халваджиян (синът на продуцента Магърдич Халваджиян), снимал едни от най-известните тв продукции на Нова тв - “Маскираният певец”, “Забраненото шоу на Рачков” и др. Режисьор е Кирил Киров-Кико, който излиза и като водещ на игрите между популярни личности в онлайн сериала.
Премиерата на двете звездни продукции ще е през септември.
Коментари (0)
Вашият коментар