Австрийската компания Obrist обяви интересен проект със своя генератор на нулеви вибрации (ZVG). Това е бензинов двигател, вграден в Model 3 на Tesla, за да бъде, както твърдят австрийците, по-екологичен. Въпреки драстично намалената батерия, тази тесла ще има пробег, сравним като нормален автомобил с ДВГ. В същото време американската кола според създателите остава климатично неутрална въпреки наличието на бензиновия агрегат. В случая двигателя само доставя електричество на батерията, необходимо за задвижването.
Hyper Hybrid е името на Tesla Model 3, преобразувана от компанията Obrist. Хибридът има заден електромотор със 136 к.с., който черпи мощност от намалена батерия от 17,3 kWh. Това е значително по-малко от батериите от 52 kWh или 82 kWh, използвани от Tesla. Отпред е монтиран еднолитров двуцилиндров бензинов двигател. Той не е физически свързан към задвижването, а се захранва от генератор, който от своя страна дава ток на към батерията.
Двуцилиндровият двигател е максимално изолиран. В задната част на Tesla има 30-литров резервоар за гориво. Разходът на бензин варира между 2,5 и 4,5 литра на 100 километра.
В допълнение към бензиновия двигател с мощност 60 коня, Obrist е разработил и еквивалент от 70 к.с. за горива като метанол. Хибридната задвижваща система трябва да отговаря на границите на предстоящия екостандарт за емисии Euro 7.
Според Obrist подходящо серийно превозно средство ще има много по-ниско тегло от електрическата Tesla и ще струва приблизително колкото конвенционалния бензинов модел, поради намалените батерии и разходите.
Коментари (0)
Вашият коментар