Volvo реши да смени логото. Шведите поеха световната тенденция към опростен дизайн и се присъединиха към редица автомобилни производители, които преобразуваха в последно време емблемите си в двуизмерен формат. Логото дебютира във Facebook профила на Volvo Cars и вече започна да се появява на други страници на марката в социалните мрежи и уебсайтове. Предстои Volvo да направи подмяна на емблемата при дилърите и да я постави на новите си автомобили.
Железният знак на Volvo запазва ключовите си елементи, избрани преди почти век. През 1927 г. първият модел Volvo OV 4 дебютира с кръг със стрелка, сочеща към горния десен ъгъл на решетката на радиатора. "Символът на Марс", както планетата, така и римският бог на войната, също така изразява мъжкия принцип и е бил използван от алхимиците като символ на желязото. От 1930 г. "щитът и копието на Марс“ се появяват на официалното лого на марката и се комбинират с надписа на Volvo, чийто шрифт остава практически непроменен.
За последно плоското лого на Volvo е използвано в края на 90-те години на миналия век. Сега идентичността се върна към 2D и в най-опростената си форма, като корпоративният син цвят изчезна.
Коментари (0)
Вашият коментар