Рекламите на автомобили във Франция ще трябва да промотират от 1 март и активната мобилност - от съвместното използване на коли до обществения транспорт, предаде Франс прес, цитирана от БТА. Ще се следва същия модел като при посланията от рода на "избягвайте да се храните с прекалено мазни, солени и съдържащи захар храни", включвани в рекламите на хранителни продукти от 2007 година.
Рекламата на моторни превозни средства вече ще трябва да съдържа едно от следните послания: "За кратки маршрути заложете на ходенето пеш или на велосипед", "Обмислете споделено пътуване", "Ползвайте градския транспорт в ежедневието си". Това се посочва в съобщение на министерство на екологичния преход, публикувано днес в Официалния вестник на Френската република.
Ако рекламодателят не изпълни тези изисквания, първоначално ще получи официално известие, а впоследствие и парична глоба, която може да достигне до 50 000 евро на публикуване или излъчване, се уточнява в друга разпоредба, публикувана днес във вестника.
От 1 март 2022 г. автомобилостроителите ще са задължени да оповестяват класа за емисиите въглероден диоксид на превозните средства, които рекламират.
Рекламите на автомобили във Франция ще съдържат екологични послания
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Коментари (0)
Вашият коментар