Като специален гост-лектор на музикалната конференция SeeMe пристига в България гуруто на онлайн маркетинга на редица световни поп звезди като Lady GaGa, Бионсе, Адел, Кеша, Питбул. Те, както и много други звезди от музикалния бизнес търсят отговори на въпросите: как да покажеш своя музикален продукт на възможно най-голямо количество хора и да предложиш максимум забавление на феновете си в YouТube; как се постига оптимално присъствие он-лайн с минимален маркетинг бюджет; хората са „харесали" продукта и фен страницата ти - ОК, а сега накъде?; защо писането на твоята Facebook страница не е достатъчно и какво още трябва да се случва там?; възможно ли е да създадеш сензация за една нощ само чрез магията на глобалната мрежа?
На тези и на много други въпроси звездите откриват отговор в професионалните решения и маркетингови стратегии на Гупта Медия - най-реномираната онлайн агенция в света, специализирана в музикален дигитален маркетинг, чийто основател е Гоги Гупта.
"Ние сме музикални маниаци и технологични циници. Ние сме амбициозни ентусиасти, големи мислители, художници-фантасти, аматьори диджеи и груби шегаджии," така се самоопределя екипът на Гупта Медиа.
Гоги Гупта е основател на Гупта Медиа и много уважаван маркетолог в музикалната индустрия, както в Америка, така и в останалата част на света. Той е доверен стратегически съветник на най-влиятелните мениджъри на звукозаписни гиганти, музикални фестивали и телевизионни канали.
Неговата лекция със заглавие Digital Marketing for the Music Industry. You can do it! е на 8-ми октомври от 16:30 ч. в Sofia Live Club.
Сред останалите гост лектори по време на конференцията SeeMe са:
Мартин Елбърн, Великобритания, Glastonbury Festival с тема Музикални фестивали: Как да предоставим най- доброто музикално преживяване ( Дизайн на събития, планиране и реклама) - 9-ти октомври, 13:00 ч., Studio 5;
Нийл Гафни, Великобритания, EMI Music Publishing, Executive Vice President, Global Services - Новите измерения на музикалната индустрия - 8-ми октомври, 13:00 ч., Sofia Live Club.
Предизвикателства и възможности в музикалния издателски бизнес - 9-ти октомври, 15:00 ч., Studio 5;
Кели Анастасопулу, SONY, Дигитално бизнес развитие за Югоизточна Европа, Гърция - Музика и мобилни технологии - повече от забавление, 10-ти октомври, Sofia Live Club.
Улрик Кан, Швеция, EMI Music, Vice President Commercial Development - Легални дигитални алтернативи в музикалната индустрия - 8-ми октомври, 15:00 ч., Sofia Live Club.
Сред гостите е и James Cridland, радио футуролог и управляващ директор на Media UK. Кариерата му основно се гради около радиото и по-конкретно дигиталното присъствие и новите платформи, където то може да просъществува, 9-ти октомври, 16:30 ч., Sofia Live Club.
Специален акцент по време на музикалното събитие на Югоизточна Европа е първият в света дансинг, който генерира енергия от танцуващите хора - Sustainable Dance Floor. Тази енергия се превръща в електричество по специално разработена технология. Дансингът реагира интерактивно под влиянието на танцуващите хора. В резултат на това светлината на дансинга в реално време показва ефекта от танца.
Всеки танцуващ, чрез движенията си създава светлина в своята част от дансинга, което показва, че е генерирал енергия и е допринесъл за това енергийно преживяване.
Той ще бъде в София специално за SeeMe на 8-ми, 9-ти и 10-ти октомври пред Sofia Live Club.
Коментари (0)
Вашият коментар