Билбордовете не винаги трябва да бъдат просто поредната реклама. Това показаха няколко от любимите музиканти на публиката този уикенд в София. Ruth Koleva, Тома, Тони, Phuture Shock и X-ray пяха в почивните дни на мястото на два статични билборда локализирани до пилоните на НДК и стадион "Васил Левски".
Техните изпълнения са част от подгряващите събития на музикалния фестивал Seeme 6 и се осъществяват със съдействието на фондация I Can Too и подкрепата на Посолството на Кралство Нидерландия и JCDeacaux - агенция на иновативни и нестандартни решения за външна реклама.
На първи октомври, още известен като световния официален ден на музиката, Тома, Phuture Shock и Тони пяха на пилоните до НДК за изненаданата публика, случайно озовала се точно там. Концертът продължи час като музикантите се редуваха да изпълнят любимите на всички парчета. По подобен начин Ruth Koleva, X-ray и Рене Ранев забавляваха нищо не подозиращата публика пред входа на метро станцията на стадион "Васил Левски" на 2-ри октомври.
Такъв тип концерти се случват за първи път в столицата ни, но са присъщи на духа на марката Heineken, инициирала подобни „спонтанни" мероприятия в много други страни.
От създаването си досега SeeMe събитието се превръща в естествен мост между музикалната индустрия в Югоизточна Европа и тази в останалата част от света.
С тази инициатива фестивалът SeeMe все повече затвърждава позицията си на събирателна точка за музиканти и фенове по нови и нестандартни начини. SeeMe е там, където музиката на Югоизточна Европа се среща с останалия свят, където нови проекти и идеи се раждат, където се сверяват часовниците и се черпи вдъхновение.
Конференцията и парти програмата на SeeMe се провежда на 8, 9 и 10 октомври на много и различни локации в София.
Коментари (0)
Вашият коментар