Китайските марки са заели по-голямата част от вътрешния пазар на високопроходими спортни автомобили (SUV) през 2021 г., според данни на националната асоциация на автомобилостроителите.
Продажбите са скочили с 12,6% на годишна база до 5,28 милиона бройки миналата година, и представляват 52,3% от общите за страната. Същевременно, пазарният дял се е увеличил с 2,7 процентни пункта спрямо 2020 г., съобщава радио "Китай".
Популярният Haval H6 на „Грейт Уол“ (Great Wall Motors), най-големият производител на високопроходими спортни автомобили и пикапи в Китай, е бил най-продаваният модел в този сегмент за 2020 г. Продажбите са достигнали 352 800 бройки, въпреки че това представлява е спад от 3,2% спрямо година по-рано.
Коментари (0)
Вашият коментар