Дейвид Бекъм отпразнува пускането на колекцията си бельо

Снощи в Лондон Дейвид Бекъм отпразнува световната премиера на линията бельо David Beckham for H&M с пускането й в продажба в магазинната мрежа, последвано от коктейл в мъжки pop-up клуб, създаден специално за случая.

На събитието, провело се в култовия магазин на H&M на Риджънт Стрийт, Дейвид за първи път показа новата телевизионна реклама на колекцията, срещна се с фенове и подписа първите артикули от нея. По-късно към него се присъединиха знаменитости като Бианка Джагър, Ема Бънтън и Джесика Енис, за да вдигнат наздравица за успешния старт на новия проект на Дейвид.

Тази дебютна колекция поставя началото на дългосрочно сътрудничество между Дейвид Бекъм и H&M и от днес се предлага в 1800 магазина на H&M по целия свят, както и онлайн.

"За мен е голяма гордост да представя колекцията си бельо за H&M в Лондон. Невероятно е да видя продуктите вече изложени в магазина след толкова много месеци работа по създаването им и да се срещна с фенове. Мъжкият pop-up клуб беше страхотен - традиционен и едновременно с това съвсем нов. Същият този микс се надявам да открият мъжете и в колекцията. Това определено беше една изумителна вечер - идеалният момент за пускането на моята нова колекция", сподели Дейвид Бекъм.

„Дебютът на колекцията бельо на Дейвид Бекъм е много специален момент за нас в H&M. Той бележи началото на нов вид дългосрочно сътрудничество за нашата компания - съвместна работа, основана върху идеята за качество и отличен дизайн на H&M цени. Нямам търпение да видя как клиентите ни ще възприемат колекцията на Дейвид", каза на свой ред Карл-Йохан Персон, Изпълнителен директор на H&M.

Декорът, храната и напитките, създадени да отразят едновременно атмосферата на класическия английски мъжки клуб и британските корени на Дейвид, допринесоха за уникалното изживяване на гостите на коктейла по повод представянето на David Beckham for H&M. James Pearson Trio свириха на живо директно от легендарния клуб на Рони Скот, последвани от диджей сет на Mani от The Stone Roses и диджейките от Queens of Noize.

Двете събития отбелязват дебюта на колекцията бельо на David Beckham за H&M - колекция, която поставя акцент върху добрата форма, функционалността, удобството и дизайна. Създадена от дизайнерския екип на Дейвид и предлагана ексклузивно и само в магазини на H&M в над 40 страни по света, тя представя девет основни продукта, оформящи ядрото на линията. Предвижда се колекцията да бъде „освежавана" всеки сезон с нови стилове, материи и десени.


ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Даниела Симидчиева - най-умната жена в света: Тази материалност е чума
Пълнозърнести мъфини със семена
На море и планина в Черна гора
Благо Джизъса: Във Ванга е дяволът
Физическата издръжливост намалява риска от развитие на деменция

Напишете дума/думи за търсене