Виктория Бекъм вече не е просто „съпругата на Бекъм“ или една от „Спайс гърлс“, съобщава АФП. Бившата певица създаде модната си марка през 2008 г. и сега дефилира на Парижката седмица на модата.
Дизайнерката е на 48 години, има 30 млн. последователи в Инстаграм и в петък марката й дефилира за първи път на Седмицата на модата в Париж. Преди това Виктория Бекъм взе участие на модните седмици в Ню Йорк и Лондон.
Тя е готова да заеме мястото си сред големите дизайнери, казва Ралф Толедано, президент на административния съвет в компанията на Бекъм и бивш президент на федерацията за висша мода. Опитът от модните седмици в Ню Йорк и Лондон означава, че даден дизайнер има своето комерсиално значение. Участието в Париж обаче е свързано с истинската творческа идентичност според Бенжамен Сименое, професор във френския институт за мода.
През лятото Виктория Бекъм сподели пред издание на „Монд“, че в Париж се чувства като „малка риба, попаднала в океан“. Тя каза, че мечтае да достигне нивото на френския дизайнер Жакмюс.
Дрехите, които създава Виктория Бекъм, са отражение на многоликия й имидж. Тя е активна жена, елегантна и секси, стилна по британски, казва Ралф Толедано. За някои потребители Виктория Бекъм е ролеви модел за майка, за други е успешна бизнес дама, но също артист, стилист, известна личност, инфлуенсър. Тя има много лица.
Минироклите и безкрайно високите токчета от края на 2000-те години еволюираха с времето. Днес потребителите се колебаят в избора си между „Виктория Бекъм“, „Клое“ или „Селин“. „Това определено е забавно, тъй като хората я виждат малко като момиче от „Спайс гърлс“, малко като съпругата на известен мъж и не толкова като човек с изключително оригинална визия“, казва Бенжамен Сименое.
Според Ана Уинтур, „папесата на модата“, Бекъм никога не трябва да бъде подценявана.
Въпреки тази подкрепа обаче, засега марката няма много поводи за бенефис. Ситуацията е напът да се промени. Бекъм потърси сътрудничество с някои значими фигури в модата – като Ралф Толедано и Мари Льоблан дьо Рени, която е ръководила продажбите в парижкия магазин „Прентам“.
Двете линии на колекцията прет-а-порте, което представя „Виктория Бекъм“, се позиционират по нов начин. Дрехите, аксесоарите и козметиката се развиват подобно на “VB Body”. Това е линия за сутиени, ластични рокли и трикотаж. Финансово сме далеч от мечтаното ниво, но очакванията са за стабилизиране през 2022 г., казва Ралф Толедано. Марката е фокусирана върху развитието. Всичко друго ще дойде постепенно, пише БТА.
Коментари (0)
Вашият коментар