Драгкралица с псевдоним "Малина Янг" се снима в НДК по оскъдни дрехи в предизвикателни пози и с това си навлече гнева на бившата ученичка на великия Коко Азарян - Касиел Ноа Ашер.
"Едва ли вече си спомняте, но до преди няколко месеца в същия този дворец на културата - съществуваше един Театър "Проф. Крикор Азарян". Та в този театър играеха едни от най-даровитите артисти, представители на българската независима, театрална сцена. Поставяха се шедьоври на класическата и модерна световна драматургия. Преди няколко месеца временното ръководство на НДК, начело с г-жа Пени Раева смени наименованието "театър" с търговски коректното "зала". Г-жа Раева е временен директор на абвиатурата НДК. Издигната и подкрепена от двама министри на Културата. Какво означава вече това съкращение НДК - аз не знам", възмути се с пост Настася Филиповна, какъвто е псевдонимът на Касиел.
Думите й подхвана и друга нейна приятелка, която добави: "Чакам те на пилоните на НДК, вече не е отвън, а вътре в НДК".
Драгкуин Малина участвала в частно събитие, стана ясно от коментарите на включили се в разговора виртуални приятели.
"Добре, въпросът е: това събитие започва от входа и коридорите на Националния дворец на културата ли. Така се посреща публиката ли?", отново попита Касиел.
В разговора се включи и внучката на Тодор Колев - Теодора Кулева. Тя написа:
"Драг кралици има само в моето шоу в София лайф клуб и то е чак януари, като там кралиците изпълняват джаз и са с винтидж тематика на кабаре и няма изкуствени цици и порно, тези снимки не са правени от София лайф клуб, в това съм сигурна. И на мен ми стана интересно, защо точно в НДК има снимки на Малина янг, но не е било от шоу в София лайф".
"Не искам да уязвя това течение, философия и избор, по скоро в случая се сещам за поговорката: "Не е виновен този, който яде баницата, а този който му я дава". Наясно сте всички, че г-жа временната директорка на НДК за няколко месеца унищожи не само Театър Азарян, но и ДНК - център за модерен танц и пърформанс, както и литературен клуб "Перото". Единствените три локации в НДК, които отговаряха на предназначението на Двореца. Нито писма и подписки помогнаха, между впрочем подписани от над 2000 души общественици, интелектуалци, зрители. Нито съпротивата ни в парламентарни комисии по Култура, нито многобройните разговори с двама поредни министри на културата. Първият от тях назначи Раева, вторият я защитаваше като Раймонда Диен. Всъщност тези снимки осъществени не на сцена в спектакъл/шоу, а ей така за лична реклама, са логичния завършек на тази история. НДК се превърна в разграден двор, с претенции че продава търговски помещения и нищо друго. А защо още се нарича така - остава загадка", завърши поста си Касиел Ноа Ашер.
Коментари (0)
Вашият коментар