За пръв в 11-годишната си история най-гледаното тв шоу "Като две капки вода", няма да бъде излъчвано в обичайното си време - понеделник вечер.
От "Нова тв" решават да направят рокада и местят имитаторското предаване в неделя. Стартът е на 19 февруари (неделя).
Причина - война за рейтинг.
"Сървайвър", по конкурентката на "Нова тв" медия - БиТиВи, започна ден по-рано - 18 (събота). Но ще излъчва в дните неделя, понеделник и вторник.
Така двете медии се впуснат в яростна война за зрителски интерес.
От "Нова" нарочно изчакват до последно кога да започне излъчването на имитаторското шоу.
Стартът на "Сървайвър" бе оповестен преди няколко седмици. А "Капките" анонсираха началото на новия сезон едва преди няколко дни, след като вече концепцията за излъчването на предаванията по другата частна телевизия бяха ясни.
Всичко очакваха шоуто, водено от Рачков и Геро, да бъде на екран, както винаги - в понеделник. Само че последва рокада, която разбуди духовете в тв средите.
Шефовете на "Нова" прибягват до този ход, защото за пръв път от години насам е напълно възможно "Капките" да не е най-гледаното тв шоу. Прекият му конкурент - "Сървайвър", събра на едно място редица звезди, популярни за мало и голямо, начело с Благой Георгиев, който е тема номер 1 в медиите всеки месец.
От "Нова" се надяват майтапите на Димитър Рачков и Геро да се харесат повече от битките за оцеляване на самотен остров край Доминикана. Плюс това зрителят е свикнал да вижда на екран Димитър Рачков, който до скоро имаше собствено шоу, излъчването точно в последния ден от седмицата.
Именно затова шефовете в телевизията решават да изместят излъчването на "Капките". Те таят надежда, че с бисерите на комиците и имитациите на известните ще грабнат окото на зрителите, отколкото битките в шоуто за оцеляване. Идеята им е, че ако още от началото зарибят зрителя, той ще гледа "Капките" и ще бие хикса на "Сървайвър".
Ако пък в неделя не излъчат нищо, БиТиВи ще им вземе рейтинг със "Сървайвър" и никой няма да се сети изобщо за "Капките".
Имитаторското шоу вече 10 години е в ефира и истината е, че малко се е изтъркало, изтъкват тв експерти. На зрителя му е омръзнало едно и също. И вече търси различното - нещо, което предлага "Сървайвър".
От "Нова" са напълно наясно с нагласите на зрителя и решават да се хвърлят в боя и веднъж завинаги да се реши - коя телевизия е по-гледано в праймтайма.
Коментари (0)
Вашият коментар