Синята птичка ще отлети. Така анализатори коментираха намеренията на собственика на “Туитър” Илон Мъск да премахне прословутото лого на социалната мрежа.
“И скоро ще се сбогуваме с марката “Туитър” и постепенно с всички птици”, обяви милиардерът. Той представи и проект за ново лого, трептяща буква Х на черен фон, а по-късно отговори с “да” на въпрос дали логото ще се промени, добавяйки, че “това трябваше да бъде направено отдавна”. X вероятно се отнася до името на фирмата на английски - Twitter X Corp. Окончателният вариант на ребрандирането обаче все още не е съгласуван. Предприемачът добави, че “ако тази вечер бъде публикувано достатъчно добро X лого”, то ще бъде пуснато утре за всички потребители на социалната мрежа.
Синята птица беше временно заменена през април от кучето шиба ину,
което спомогна за популяризирането на токена доджкойн, отбелязват западни издания. На уебсайта на “Туитър” пък пише, че логото му, изобразяващо синя птица, е “нашият най-разпознаваем актив”.
Ребрандирането е най-новата промяна в социалната мрежа, откакто Мъск придоби компанията през октомври 2022 г. за 44 милиарда долара. По време на управлението си богаташът направи редица промени в начина на работа на платформата и освободи голяма част от персонала на фирмата, за да намали разходите. Сред първите уволнени бяха редица членове на ръководството, включително главният изпълнителен директор Параг Агравал и финансовият директор Нед Сегал.
В началото на юли Мъск наложи
по-строги ограничения
върху броя туитове, които потребителите могат да видят за един ден. Съгласно новите ограничения верифицираните акаунти са ограничени до четене на 6000 публикации на ден, непотвърдените - до 600, и новите непроверени потребители - до 300 туита на ден.
Дневните лимити помогнаха за растежа на притежаваната от Марк Зукърбърг конкурентна услуга Threads, която премина 100 милиона регистрации в рамките на пет дни след стартирането.
Новият главен изпълнителен директор на “Туитър” Линда Якарино пое поста от Мъск миналия месец. При назначаването ѝ Мъск каза, че тя ще се фокусира основно върху бизнес операциите, докато той ще се занимава с дизайна на продукта и технологиите.
Коментари (0)
Вашият коментар