През септември FOX Life ще предложи 8 премиерни заглавия - нови продукции на водещи американски и европейски студия и премиерни сезони на едни от най-рейтинговите за канала сериали като „Частна практика", „Как се запознах с майка ви", „Щастлив край" и „Щастливо разведени".
Нишовият канал се стреми да отговори максимално на търсенията на взискателната градска аудитория на възраст между 16 и 49 години и ще обогати съдържанието си с хитови лайфстайл и развлекателни програми като състезание между дизайнери с топмодела Хайди Клум и риалити за артактивния Джийн Симънс- вокалист на легендарната рок банда KISS.
В неделните дни FOX Life за първи път отваря праймтайма си за документални сериали, изследващи проблеми на съвремието, които могат да превърнат нормалния живот в драма. В изключително успешните в САЩ поредици „Обсебен" и „Затрупани" психолози, психиатри, учени от различни области идват в помощ на хора, изпаднали в състояние на паника, тревожност, социална фобия и различни мании.
Специален жест FOX Life подготвя и за най-верните си фенове - дамите между 15 и 34 години.
Как от скромна церемония сватбата може да се превърне в спектакъл и защо майките стават неудържимо амбициозни, когато 5-годишните им дъщери тръгтнат на уроци по танци, са само част от темите, които новата програмна схема ще предложи.
От 10-ти септември FOX Life променя категорично и външния си вид. Графичната опаковка ще демонстрира още по-ярко философията на канала и ще търси близост със зрителите си - позитивни, образовани, умни, с вкус към новото и модата, чувствителни, без да са сантиментални.
Новият дизайн, разработен от аржентинското студио Eloisa Iturbe, акцентира върху минималистични графични елементи и умишлено търси стилистиката на лайф стайл блог или списание, но приложена в най-въздействащата форма - телевизионната. В шапките и идентификационните елементи са заложени кадри от реалния живот, а анимацията и гамите са съобразени с последните тенденции в дизайна - леко небрежен и изчистен шрифт, ярки и свежи цветове - тюркоаз, лайм, лавандула.
Коментари (0)
Вашият коментар