Издателство „Ентусиаст" публикува книгата „Изкуството да очароваш. Как да променяш сърцата, умовете и действията" от гуруто на съвременния маркетинг - Гай Кавазаки. Всички негови книги се радват на изключителен успех в света на бизнеса, тъй като са основани на богатия му практически опит. Уроците в „Изкуството да очароваш" са извлечени от практиката на Кавазаки в Apple, както и от неговия дългогодишен опит като предприемач и рисков капиталист.
Тя е блестящ наръчник как да използваме едно от най-простите и същевременно едно от най-мощните оръжия в общуването си с хората - очарованието - за да развием една добра идея или мечта и да я превърнем в реалност. Да очароваш, значи да доставиш на удоволствие на хората от стока, услуга или идея. И когато го правиш, това действа по-силно от традиционното убеждаване, влияние или маркетингови техники.
„Очарованието е процес, а не еднократен акт. Вие искате усилията ви да бъдат трайни, а това означава хората да приемат присърце каузата ви, да отговорят по същия начин и да изпълнят онова, което са обещали, в името на вашата кауза", съветва Гай Кавазаки.
Книгата е безценен наръчник за това кога и как да използвате своето въображение. Авторът дава примери с конкретни ситуации, в които се нуждаете най-много от очарование:
• когато се стремите към високи, важни резултати;
• когато вземате трудни, непопулярни решения;
• когато преодолявате дълбоко вкоренени навици;
• когато искате да се отличавате от тълпата;
• когато трябва да продължите напред, а информацията се бави или изобщо липсва.
„С прочитането на тази книга ще се научите да прилагате моя опит на евангелист, предприемач и инвеститор на рисков капитал, за да направите своя „Macintosh" успешно начинание. Предавам ви своето познание така, че да можете да промените света. За един автор няма по-голямо признание от това, да вижда как хората използват книгата му, така че нямам търпение да започнем...", споделя Гай Кавазаки.
„Изкуството да очароваш " е най-добрият труд по междуличносни отношения, откакто Дейл Карнеги е написал „Как да печелим приятели и да влияем на другите" - Michael Gartenberg, Директор изследвания, Гартнър
Коментари (0)
Вашият коментар