CBS Reality И CBS Drama тръгват в България от 3-ти декември

Водещият международен дистрибутор на телевизионни канали Chello Zone и CBS Studios International ще стартират ребрандираните с марката CBS канали на Chello Zone в Европа, Близкия Изток и Африка на 3-ти декември, след официалното регулаторно одобрение от страна на съответните органи за защита на конкуренцията.

Новото партньорство между CBS и Chello Zone, обявено през август, предвижда разпространението на портфолиото джойнт венчър канали с марката CBS да се разшири в 83 страни от Европа, Близкия Изток и Африка. Продължавайки успешното сътрудничество на компаниите на територията на Великобритания за няколко канала с марката CBS, които Chello Zone стартира през ноември 2009 г., новото споразумение ще предложи аналогично брандирани канали, които ще бъдат добавени в съществуващия пакет от канали на Chello Zone.

Каналите с обновена визия, сред които са CBS Reality (който в България ще замени Zone Reality), CBS Drama (който в България ще замени Zone Romantica), CBS Action (в Полша) и CBS Europa (в Полша) ще имат нова програмна схема, включваща хитови поредици и филми от библиотеката на CBS от над 70 000 часа съдържание.

Отличената с няколко награди „Еми" поредица „48 часа" и най-дълго излъчваният, рейтингов дневен сериал в Америка „Съдия Джуди" ще бъдат част от популярните заглавия, включени в програмата на новите териториални версии на CBS Reality, които достигат до 25 милиона зрители. Освен това сред премиерните заглавия, осигурени от други доставчици, ще бъдат динамичните, криминални, документални поредици „ФБР: Криминални разследвания" и „Без изход", хитовата поредица за промяна на външния вид „Да се подмладиш с 10 г.", предаването за изследване на родословието „Кой мислиш, че си?" и трогателни медицински поредици като „Реанимация за бебета".

Обновеният канал CBS Drama, подобно на успешния си аналог в Обединеното кралство, ще представи още със старта си емблематични и незабравими сериали като „Династия" и „Туин Пийкс". CBS Drama ще включва и филми на CBS и увлекателния американски класически сапунен сериал „Мелроуз Плейс".

Достигайки до девет милиона зрители, каналът ще поднесе за пръв път в повечето територии много заглавия от библиотеката на CBS, включително серия коледни филми. По-голямата част от съдържанието ще бъде, доставено от CBS, но отново ще има продукции и от други доставчици като забавния сериал „На 1500 метра височина".

За да отбележи представянето на портфолиото канали на CBS в региона на Европа, Близкия Изток и Африка, колекцията канали ще бъде подложена и на промяна на брандинга. Тя ще отразява по-добре концепцията на каналите, като ще обнови досегашната визия, позната във Великобритания. Тази нова визия ще бъде представена и в Обединеното кралство през 2013 г.

Главният програмен директор на Chello Zone, Крис Шарп коментира, „Това е вълнуващ период за каналите и за партньорството ни със CBS. Развитието в териториите от Европа, Близкия Изток и Африка ще предложи по-голяма дълбочина и разнообразие на програмите от библиотека, която познаваме добре. Ние сме уверени, че аудиторията ни ще приеме с радост новите програмни схеми и новия брандинг."

Армандо Нунес, президент и главен изпълнителен директор на CBS Global Distribution Group, допълва, „Невероятно е да развиваме и разширяваме това сътрудничество и да предлагаме на зрителите в региона възможността да гледат популярни и класически поредици от библиотеката на CBS.

С нетърпение очакваме старта на обновените канали и разработването на програмни стратегии с партньорите ни от Chello Zone, за да представим по най-добър начин всеки един канал и да задоволим предпочитанията на аудиторията му в съответните територии."

Телевизионните канали на CBS и Chello Zone във Великобритания се развиват изключително успешно след ребрандирането през 2009 г. Гледаемостта на каналите с марката CBS се е увеличила с над 130%*, като Chello Zone и CBS се надяват да повторят този успех и в Европа, Близкия Изток и Африка.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ

Напишете дума/думи за търсене