Вдовицата на създателя на списанието Плейбой Хю Хефнър Кристъл Хефнър разкри, че имението, в което са се провеждали известните партита, всъщност е било покрито в мухъл. Моделката, страдаща от лаймска болест, сподели, че кръвните й изследвания сочат, че именно приемът на мухъл се е отразил на здравето й.
Кристъл разказва, че когато за първи път посетила имението, била впечатлена от мястото, но много бързо започнала да открива недостатъци, както в имението, което въплащавало духа на Плейбой, така и в мъжа, създал империята върху сексуална фантазия.
След първата й нощ, тя направила обиколка из имението и започнала да вижда пукнатините, предава People.
Кристъл описва хлътналите всекидневни с техните кадифени дивани, пухени килими, стъклени полилеи и стени с дървена ламперия. "Всичко изглеждаше скъпо, но малко износено. Беше като капсула на времето от 70-те", пише тя в мемоарите си.
"В началото не изглеждаше толкова лошо да живееш в имение. Това беше красив английски дом на Тюдорите", посочва Кристъл. „Но с течение на времето разбрах, че мястото не се почиства и има мухъл. Имението започна да ми изглежда занемарено и мърляво."
След това в дома се е появил зоопарк, в който хората могли да видят екзотични животни. "Беше пълно с маймуни в клетки и пауни, които скитаха наоколо", споделя Кристъл. По думите й от стаята си е чувала звуците им, които наподобявали умиращи котки или крещящи жени. „Дори със затворен прозорец, можех да чуя тъжните им гласове", разказва тя.
Мъжът й дори е държал клетка за птици в банята си, в която винаги е имало две влюбени птици. "Не същите влюбени птици, защото продължаваха да умират и да бъдат заменени.", уточнява Хефнър.
„Всичко беше илюзия", заключва вдовицата. „Честно казано, дори не знам дали някога съм била щастлива там."
Кристъл се опитала да изчисти имението след като Хефнър й позволил. „Всичко беше мухлясало и прашно - имението приличаше на сметище", казва тя.
Кристъл вече не била младата жена, която се възхищавала на картините и сувенирите, които видяла при първото си посещение. Тя разбрала, че всичко е само фасада.
„Оригиналните картини на Пикасо и Джаксън Полък, на които бях толкова възхитена от първата си нощ, всъщност не бяха истински", пише тя. „Къщата беше продадена и на Хеф просто му беше позволено да живее там до края на живота си."
Коментари (0)
Вашият коментар