Бионсе представя новия си сингъл Grown Woman, който е част от рекламната кампания на Пепси.
Изпълнителката и безалкохолният гигант представиха новата телевизионна реклама на компанията, озаглавена Mirrors, озвучена с най-новата песен на певицата - "Grown Woman".
Mirrors е нов етап от инициативата на Пепси "Живей сега", която насърчава феновете да се насладят на момента тук и сега в епицентъра на поп културата. Мото, споделяно Бионсе и Пепси.
Телевизионната реклама ни представя някои от най-емблематичните образи на Бионсе в кариерата й - включително Bootylicious, Sasha Fierce и Crazy in Love. Вдъхновена от движенията на собствените си огледални отражения от миналото, Бионсе създава новата визия за бъдещето.
Mirrors проследява различните етапи в музикалната кариера на певицата, помогнали да се превърне в жената, която е СЕГА, за да разкаже историята на "Grown Woman", перфектната визуализация на усещането "Живей сега".
"Много се забавлявах, докато с Пепси направихме рекламата. Трябваше да „съживя" някои от любимите си образи от миналото. От години не бях виждала голяма част от костюмите и срещата ми с тях беше наистина емоционална. Гордея се с всички тези моменти, защото те ми помогнаха да се развия в артиста, който съм днес" - казва Бионсе.
"Няма друг артист, който да изпълва с по-голямо съдържание мотото на кампанията „Живей сега" от Бионсе. Тя задава стандарти в поп културата и не можеше да искаме по-добър партньор от нея, с който да споделим визията и идеите на компанията. И докато тази реклама е първата крачка от нашето сътрудничество, паралелно развиваме различни инициативи към феновете по света, в подкрепа на предстоящото й турне The Mrs. Carter Show World Tour. Целта ни е да осигурим на публиката интересно съдържание, забавление и незабравими моменти" - казва Брад Джейкман, президент на „Pepsi Global Beverages Group".
Коментари (0)
Вашият коментар