Пазарът в САЩ ще бъде залят тази есен от нов търговски хит - алкохол на прах, съобщава в. “Лос Анджелис таймс”.
Продажбата му стана възможна, след като американската служба за контрол на алкохола и цигарите разреши продукта. Той е дело на компания от Аризона, която все още изчаква творението да бъде патентовано. Вероятно затова засега не се разкрива технологията на производството, нито колко ще струват питиетата на прах.
Ясно е обаче, че ще се продават прахчета с шест различни вкуса.
Марката V представлява четворно дестилирана водка. R е пуерторикански ром. Останалите четири разфасовки са готови коктейли - мохито, космополитън, маргарита и лемън дроп.
Възможни са два варианта на употреба на прахчетата. Единият е класически - разтварят се във вода и са готови за пиене. Другият е нетрадиционен - посипват се върху храна и тя вече е две в едно - питие плюс мезе.
Прахообразната форма веднага предизвика логичния въпрос може ли, вместо да се пие, направо да се смърка.
Отговорът на компанията производител гласи: “Не го правете! Това не е разумен, нито отговорен начин да използвате продукта.”
А специалисти предупреждават, че чрез смъркане алкохолът навлиза доста по-бързо в кръвта, отколкото чрез пиене, и ефектът може да е непредсказуем.
Както и класическият алкохол разтворимият също ще се продава само на пълнолетни.
Коментари (0)
Вашият коментар