Най-много зрители са гледали в понеделник вечерта второто живо предаване от третия сезон на "България търси талант" по Би Ти Ви. Това показват предварителните данни на пийпълметричната агенция ГАРБ.
Виж тук новите електронни издания в MediaMall - цени от 1,20 до 4,80 лева - вече и с SMS
Според данните предаването за таланти е гледано от над 40% от зрителите на възраст 18-34 години - това е младата аудитория, която всъщност привлича и рекламодателите.
Резултатът е почти два пъти повече от рейтинга на имитаторското шоу на Нова тв - "Като две капки вода". То е на второ място по гледаемост.
На Великден двете телевизии са с най-висок пазарен дял - 17% за Нова тв и 28% за Би Ти Ви.
Данните сочат, че в първите места по гледаемост влизат само предавания на Би Ти Ви - това са централната емисия новини, "Би Ти Ви репортерите", "Предай нататък", "Комиците", "Шоуто на Слави", концертът на Лили Иванова, "Тази събота/неделя". Всичките са сред най-гледаните програми по телевизията през почивните дни.
Коментари (0)
Вашият коментар