За да направи съвместното изследване на интернет забавно и полезно, Националният център за безопасен интернет с подкрепата на Кабината.ком и Българската асоциация по информационни технологии и в рамките на европейския проект „e-Skills for New Jobs 2014” разработиха семейната онлайн игра-викторина „Семейни дуели“ и ще обявят национално състезание между семейни отбори на 13 юни. За победителите през първия месец на играта има предвидени награди, осигурени от „Компютър 2000“, „Сентио“, „Сиела Норма“, „Фрекълз“ и Представителството на ЕК в България. Голямата награда е таблет, съобщиха от Национален център за безопасен интернет.
Онлайн играта „Семейни дуели“ има няколко съществени качества:
играе се от семеен отбор – поне един родител и едно дете;
може да се играе от всички видове компютърни устройства, включително мобилни телефони;
позволява прехвърляне на въпрос от един на друг участник от семейния отбор;
при набиране на определен брой точки отборът може сам да създава въпроси, за което получава допълнителни точки;
част от хилядите предварително подготвени въпроси са свързани с познанията за безопасно ползване на интернет и мобилни устройства.
Официалното обявяване на старта на играта ще се състои на 13 юни от 10:00 часа в Представителството на ЕК в България - Дома на Европа, ул. „Раковски“ № 124 в рамките на 3-дневно събитие на Фондация „Приложни изследвания и комуникации“:
ECAhack Game Jam, 13-15 юни, 2014
На 13 юни в Дома на Европа (ул. „Раковски“ № 124, от 10 до 17 ч.) програмисти, студенти и бащи ще видят примери на хоби-програмиране, приложения, направени специално от бащи за децата им и платформата, която ще се използва през уикенда с децата, за да преживеят направата на първото си мобилно приложение, техен анимационен филм или друго електронно съдържание.
През следващите два дни (14-15 юни), в залата на Фондация „Приложни изследвания и комуникации“, ул. „Александър Жендов“ № 5, заедно бащи и деца ще измислят игри, ще ги “вкарват” в телефона и ще го учат да играе. Децата ще направят по една проста игра, ще минат през формулирането на евристиките, чрез които приложението играе срещу хората и ще играят много.
Коментари (0)
Вашият коментар