Сладката актриса е новото лице на марката K-Mart, която пусна новата си тийнейджърска модна линия, наречена Dream Out Loud.
Тенденцията в облеклата е вдъхновена от посланието „Да се върнем в училище" и включва карирани къси поли, вталени ризки, барети, клинове и свободни панталони. Цените на модните дрешки са съвсем достъпни. В рамките на първия месец от пускането им на пазара, цената на всички дрехи и аксесоари ще бъде 24 долара.
17-годишната Селена споделяв вълнението си от своето ново амплоа: „Дрехите са страхотни! Каубойският стил на Тексас се преплита с лъскавия шик на Холивуд. Мен обаче най-много ме радват аксесоарите. Обожавам шаловете, дългите украшения за врата и красивите гривни. С дрехите на K-Mart всяко момиче може да се промени в позитивна посока. Това правя и аз."
Коментари (0)
Вашият коментар