Няма невъзможни неща. Ако попитате децата, те ще ви кажат, че всичко е възможно. Трябва само някой да им каже, че вярва в тях и да поиска да чуе това, което те имат да кажат.
Тази възможност им дава новият проект на хип-хоп изпълнителя Кристо, който обединява музика, мода и бизнес с една-единствена идея - да насочи вниманието към децата с техния неуморен ентусиазъм и огромна творческа енергия, пише "Труд".
Вчера изпълнителят представи новата си песен "Аз мога" и видеото към нея. Заедно с парчето беше обявен и проектът Richmart Junior. Той дава предложение как да се намали безработицата сред хората до 29 години чрез нова схема за обучение на деца предприемачи.
Схемата е: ,,30.30.30.10", което всъщност е разпределението на времето на малките - 30% за обучение, 30% за извънкласна дейност, 30% за творчески проекти и 10% за лично време.
Млади хора на възраст от 5 до 18 години, участващи в клипа към песента, показаха нова колекция с модната марка "Кристо". Самите те са разработили свежите модели за деца и тийнейджъри. Ще бъде учредена и фондация, която ще реализира и финансира проектите на малките таланти. Подробностите за участие ще бъдат обявени на фейсбук страницата на Кристо. "Това е разликата между Криско и Кристо - едните "са мятат", а другите "могат", заяви Мартин Йорданов - предприемач и собственик на компания за костюми, който също е част от проекта.
Коментари (0)
Вашият коментар