Филмът с ликвидирането на Ким Чен-ун е най-касовата онлайн лента на Сони пикчърс

Факсимиле: Ройтерс

Филмът The Interview ("Интервюто") спечели над 15 милиона долара от онлайн продажби и 2,8 милиона долара от продажбата на билети в ограничен брой киносалони в дебютния си уикенд, съобщава Ройтерс, позовавайки се на филмовата компания.

Комедията, в която се разказва за заговор на ЦРУ за ликвидирането на севернокорейския лидер Ким Чен-ун, е спечелила от онлайн дистрибуция и ограничено излъчване в кината приблизително толкова, колкото очакваха анализаторите от масовото й разпространение, което "Сони пикчърс" отмени заради отправените от хакерите заплахи.

От филмовото студио оповестиха, че The Interview е била закупена или отдадена под наем над 2 милиона пъти, което я прави най-касовият онлайн филм на "Сони пикчърс".

Комедията с бюджет от 44 милиона долара с участието на Сет Роугън и Джеймс Франко излезе на екран миналия четвъртък в 331 независими киносалона. По данни на "Сони пикчърс" лентата е реализирала 1 милион долара през първия си ден по кината и още 1,8 милиона долара от продажбата на билети през следващите три дни от дългия празничен уикенд. Много посетители и собственици на киносалони са споделили, че са подкрепили The Interview в името на свободата на словото. 

Факсимиле на статията в оригинал
Факсимиле на статията в оригинал

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Ретроградни планети 2025 година
Най-големият подарък, който родителят може да даде на детето си
Жената котка: Никога не съм си правила пластични операции
Боровинките забавят стареенето и предпазват от рак на дебелото черво
Поникнаха първите зъбки на бебета панди в зоологическата градина в Берлин

Напишете дума/думи за търсене