Създадоха шоколад, който не се топи на горещината. След години изследвания ученият Фредерик Дипере и екипът му вече са готови да започнат продажбата на сладкото изкушение, което се топи в устата, а не в ръцете.
Иновационният шоколад може да остава в твърдо състояние и на 38-градусова жега, уточнява БГНЕС. Той трябвало да побърза, защото много от конкурентите работят по подобни проекти. Индустрията се стреми да намери начин да отключи потенциални печалби за милиарди в страни с по-топъл климат.
"Мислех си, че ако искаме да изведем даден продукт в страни като Китай и Индия, трябва да променим нещо", казва Дипере, който ръководи научните изследвания на един от най-големите производители на шоколад в света "Barry Callebaut", пише "Блумбърг".
Пазарът на шоколад в Азиатско-тихоокеанския регион, Латинска Америка, Близкия Изток и Африка ще нарасне с повече от 50 на сто до 48 милиарда щатски долара до 2019 г., в сравнение с 15 на сто разширение до 74 милиарда щатски долара в Западна Европа и Северна Америка, прогнозира "Euromonitor".
В пет до десет години топлоустойчивият шоколад ще бъде по-важен от традиционния шоколад в Близкия Изток и Африка, тъй като те не разполагат с необходимия климат, за да го запазят в нормално, неразтопено състояние.
От компанията твърдят, че може да започнат да продават продукти, които се топят при 37,8 градуса и имат текстурата на класически шоколад в рамките на две години.
Пътят към по-трайните шоколади е започнал преди десетилетия. От 1970 г. има повече от 90 патента, свързани с темата, като половината от тях са в последните 20 години.Създадоха шоколад, който не се топи на горещината. След години изследвания ученият Фредерик Дипере и екипът му вече са готови да започнат продажбата на сладкото изкушение, което се топи в устата, а не в ръцете.
Иновационният шоколад може да остава в твърдо състояние и на 38-градусова жега, уточнява БГНЕС. Той трябвало да побърза, защото много от конкурентите работят по подобни проекти. Индустрията се стреми да намери начин да отключи потенциални печалби за милиарди в страни с по-топъл климат.
"Мислех си, че ако искаме да изведем даден продукт в страни като Китай и Индия, трябва да променим нещо", казва Дипере, който ръководи научните изследвания на един от най-големите производители на шоколад в света "Barry Callebaut", пише "Блумбърг".
Пазарът на шоколад в Азиатско-тихоокеанския регион, Латинска Америка, Близкия Изток и Африка ще нарасне с повече от 50 на сто до 48 милиарда щатски долара до 2019 г., в сравнение с 15 на сто разширение до 74 милиарда щатски долара в Западна Европа и Северна Америка, прогнозира "Euromonitor".
В пет до десет години топлоустойчивият шоколад ще бъде по-важен от традиционния шоколад в Близкия Изток и Африка, тъй като те не разполагат с необходимия климат, за да го запазят в нормално, неразтопено състояние.
От компанията твърдят, че може да започнат да продават продукти, които се топят при 37,8 градуса и имат текстурата на класически шоколад в рамките на две години.
Пътят към по-трайните шоколади е започнал преди десетилетия. От 1970 г. има повече от 90 патента, свързани с темата, като половината от тях са в последните 20 години.
Коментари (0)
Вашият коментар