"Фейсбук" позволи на бизнеса да изпраща лични съобщения на потребителите

Факсимиле: Reuters

Фейсбук“ в сряда въведе услуга, която позволява на бизнес-компаниите да комуникират директно с клиентите чрез лични съобщения като част от опита на социалната мрежа да превърне апликацията си за съобщения в самостоятелна платформа, съобщи Reuters, цитиран от "Фокус".

Бизнесите сега могат да включват бутон „изпрати съобщение“ в своите реклами, които се появяват в лентата, което позволява на потребителите да натиснат бутона и да изпращат съобщения, които са лични. Ако потребител публикува коментар на бизнес-страница във „Фейсбук“, съответната компания може да изпрати лично съобщение на потребителя.

Нововъведението е част от опита на социалната мрежа да убеди повече малки и средни бизнеси, особено тези в развиващите се икономики като Индия, Бразилия и Индонезия, да публикува реклами на нейната платформа.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Лусил Бол – царицата на комедията, която проправи път за жените в шоубизнеса
Пари Сен Жермен ще плати на Мбапе 55 милиона евро
Ефикасен домашен сироп при кашлица
В България най-младата баба е на 28 години, а най-младата майка – на 11
Защо Виктория Бекъм и Меган Маркъл вече не си говорят

Напишете дума/думи за търсене