Фейсбук“ в сряда въведе услуга, която позволява на бизнес-компаниите да комуникират директно с клиентите чрез лични съобщения като част от опита на социалната мрежа да превърне апликацията си за съобщения в самостоятелна платформа, съобщи Reuters, цитиран от "Фокус".
Бизнесите сега могат да включват бутон „изпрати съобщение“ в своите реклами, които се появяват в лентата, което позволява на потребителите да натиснат бутона и да изпращат съобщения, които са лични. Ако потребител публикува коментар на бизнес-страница във „Фейсбук“, съответната компания може да изпрати лично съобщение на потребителя.
Нововъведението е част от опита на социалната мрежа да убеди повече малки и средни бизнеси, особено тези в развиващите се икономики като Индия, Бразилия и Индонезия, да публикува реклами на нейната платформа.
"Фейсбук" позволи на бизнеса да изпраща лични съобщения на потребителите
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Коментари (0)
Вашият коментар