Каква мода диктува мондиала

Нека си го кажем направо - има нещо стилно във футбола. И това определено е последното поколение футболисти, които освен на стадиона са истински лъвове и извън него, съобщават от 24chasa.bg .

Фактът, че повечето модни дизайнери в последните години искат само футболисти да рекламират бельото и дрехите им, превърна играчите в истински икони на стила. Сега вече не е достатъчно просто да играеш като бог. Трябва да се обличаш като бог и да изглеждаш като бог.

Естествено, всичко тръгва от Италия

Държавата, чийто национален отбор по футбол дори и да не спечели световното в РЮА, получава първото място на модния мондиал.

През 2004 г. италианското дуо "Долче и Габана" намериха нов начин да увеличат печалбите. Направиха книга за калчото. В играта се включи и техният "приятел" Джорджо Армани. Кралят опъна лицата на футболните звезди на фотоизложба в Милано. Доменико и Стефано си го върнаха, обличайки националния отбор по футбол за световното през 2006-а. После спонсорираха любимия си отбор "Милано". Армани пък сътвори дрехите на британските национали за световното и европейското през 2004 и 2006 г.

След Бекъм Армани вербува Роналдо за секси фотосесиите си на бельо и дънки, а "Долче и Габана" използваха най-привлекателните футболисти на калчото за своя проект.

През годините за двата бранда се снимаха куп футболисти

като Кака, Андрий Шевченко, Тиери Анри, Кристиан Виери, Луиш Фиго, Фабио Канаваро, Дейвид Бекъм...

Един съкрушителен удар върху италианската мода обаче нанесе френският гигант "Келвин Клайн", който благодарение на шведския национал Фреди Люнгберг увеличи само за една година с 25% продажбите си на бельо. Ако някога Дейвид Бекъм е бил истински притеснен за имиджа си на модна икона, то това е било заради присъствието на Фреди. Договорът на скандинавецa с "Келвин Клайн" за 5 млн. евро, освен че изпрати в космоса банковата му сметка, го превърна и в мечта за милиони момичета по света, които купуваха мъжко бельо само защото от кутията ги гледа Фреди.

Модният лъв, както го наричат сънародниците му, приковава вниманието не само по бельо. Спортно-елегантният шик на Люнгберг редовно "принуждава" модните експерти да го поставят в класациите за най-стилните футболисти извън терена.

И въпреки че за мондиала в РЮА суперлуксозният бранд "Луи Вюитон"

не заложи на секса, ще остане в историята на модата с още една запомняща се реклама.

Известната фотографка Ани Лейбовиц, която наскоро беше в България, направи кадрите за новата кампания на французите с Диего Марадона, Зинедин Зидан и Пеле. Тримата трябва да пътуват само с техните чанти до световното през 2014 г.

Но освен италианците и французите почти няма известно име в модата или бранд, които да не са заложили на темата за футбола в извънредни проекти и колекции. И въпреки че те са хората, които направиха от футболистите истински модни богове, по време на световно играчите са тези, от които се вълнуваме всички.

Следващата класация е с имената на най-стилните футболисти на Мондиал 2010. Старият континент води поне в тази битка...


ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ

Напишете дума/думи за търсене