Есенният телевизионен сезон трябваше да завърши с мегасблъсък между две скъпоструващи риалити предавания. Би Ти Ви пусна в неделя финала на “Фермата”, а по същото време по “Нова” течеше решителното музикално шоу в “Х фактор”.
Очакваният двубой между двете продукции обаче не се състоя. Фермерските страсти разбиха на пух и прах музикалните изпълнения на младите таланти. Това потвърждават и двете пийпълметрични компании, които
за първи път от много време са единодушни
в резултатите за зрителския интерес.
Лошата новина за Нова телевизия е, че почти тройно повече зрители са гледали финала на “Фермата” за сметка на “Х фактор”. От Би Ти Ви съвсем естествено побързаха да се похвалят с уникалния си успех, докато конкуренцията предпочете да си замълчи тактично и да анализира събитията, които доведоха до сериозната загуба в неделния праймтайм.
Висшият мениджмънт на “Нова” доста преди края на музикалното риалити, изработено от продуцентската компания на Магърдич Халваджиян, отчете, че тази година сезонът на “Х фактор” е по-слаб в сравнение с предишните издания. Шоуто с пеещи таланти още в началото загуби неделната битка с “Фермата” и след това така и не успя да възстанови зрителския интерес.
Основната причина за провала
вероятно е слабият кастинг на участници Възможно е продуцентите да са били принудени от обстоятелствата – едва ли е възможно всяка година да се откриват нови и нови музикални таланти, които на всичкото отгоре са и атрактивни като присъствие на сцената. Тази година хората на Халваджиян заложиха на много млади изпълнители, което вероятно също се оказа грешка. 14-15-годишните момичета и момчета пеят като ангели, но нямат достатъчно история зад гърба си и не могат да предложат нищо друго освен природните си дадености.
В същото време конкуренцията си беше свършила добре работата и напълни “Фермата” с участници, които, освен да участват в игрите в стил “Бързи, смели, сръчни”, имаше и какво да разкажат на зрителите.
Лош късмет за “Х фактор” се оказа и класирането само на момичета за финала на шоуто. Това явно не се хареса на публиката, но
подобен развой на събитията беше напълно очакван Членовете на журито избраха само момчета, които хем не пееха добре, хем нямаха никакво присъствие на сцената. Така още на полуфинала останаха само невръстни девойки, а техните “Радини вълнения” вече се бяха поизтъркали.
Продуцентът Магърдич Халваджиян със сигурност си е взел поука от тежката загуба в прекия двубой с топформата на Би Ти Ви и през пролетта готви ответен удар. Тогава се очаква нов сезон на “Като две капки вода”. Шоуто до този момент не е имало слаб сезон и се радва на огромен зрителски интерес. Халваджиян и хората му ще имат нелеката задача да намерят нови и достатъчно атрактивни участници, които да привлекат интереса на публиката.
Коментари (0)
Вашият коментар