Риалити войни нажежиха ефира

Крясъците на цербера готвач Виктор Ангелов се харесаха на зрителите, но конкурентите от “Мастър шеф” му дишат във врата.

Пролетният сезон започна повече от добре за двете най-гледани частни телевизии. Тежкият януари, когато зрители и рекламодатели се бяха изпокрили, остана в историята, а март донесе повече от добри новини. Водещите продуценти вложиха солидни суми за риалити формати и за техен късмет инвестициите се оказаха успешни.

Със сигурност най-доволен е опитният Магърдич Халваджиян, който и тази година реши да не експериментира с непознати за българите проекти и направи шести сезон на "Като две капки вода". Оказва се, че забавното шоу не омръзва на зрителите, стига да са избрани правилните участници.

Хората на Магърдич са си свършили добре работата, тъй като Софи Маринова и Русата Златка се оказаха истински попадения за формата. Благодарение и на тях шоуто на 5 март буквално щеше да взриви системата, която мери зрителския интерес и на която се доверява "Нова телевизия". Според резултатите на Nielsen Admosphere Bulgaria шоуто със звездите, които имитират други звезди, е постигнало 46 шер. Това най-грубо казано означава, че почти всеки втори зрител в почивната понеделник вечер е гледал забавното предаване.

В същото време турският сериал по Би Ти Ви е постигнал двойно по-нисък резултат. Тази битка е загубена, но не и войната. Сапунката на южната ни съседка се радва на стабилен зрителски интерес и през останалите дни се представя повече от достойно в битката с конкурентните предавания на "Нова телевизия".

От Би Ти Ви също имат с какво да се похвалят, тъй като според резултатите на Nielsen те тотално са превзели неделния ефир.

Категоричната победа над врага идва благодарение на "Гласът на България". Шоуто за пеещи таланти постига 40 шер и тотално навря в миша дупка холивудския филм, който уж трябваше да му се опълчи по Нова. Но не, половината от всички зрители пред екрана са гледали как Графа, Поли Генова, Камелия и Иван Лечев си избират талантливи певци и певици за предстоящите битки на сцената.

През седмицата също е много интересно съревнованието на скъпоструващите проекти. Най-ожесточена е битката между кулинарните проекти Hell's Kitchen и "Мастър шеф". Поне засега откровените ругатни от страна на шеф Виктор Ангелов по адрес на ошашавени кандидат-звезди в кухнята се харесват повече на зрителите.

Макар и с малко, Hell's Kitchen води на конкурента, като и двете предавания постигат изключително добри резултати(около и над 30 шер), които правят щастлив живота на техните продуценти.

И сутрешните блокове усещат първите повеи на пролетта. На 2 март (петък) "Здравей, България" постига невероятните 41 шер, а конкурентът по Би Ти Ви "Тази сутрин" е само с няколко пункта по-надолу. Двете телевизии не спират да атакуват интернет пространството с една и съща хвалба - нашите предавания са най-интересни и изцяло владеем зрителската аудитория.

Това, разбира се, са хвалбите на мощните им пи ар отдели, но е факт, че от Нова година насам зрителите наистина гледат песенните, танцовите и готварските състезания.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ

Напишете дума/думи за търсене