Парфюмът е нещо повече от миризма. Правилно подбраният аромат може да се превърне в независим аксесоар и ефективно да допълва всяко изображение. В тази статия ще говорим за тенденциите в парфюмията от пролетта на 2019 г., популярните марки и техните емблематични аромати.
Модни аромати от пролетта на 2019 година
За пролетния сезон топ парфюмериите избират най-естествените миризми. Светли и естествени аромати са в модата: деликатни нотки на пролетни цветя, миризмата на гората след дъжд, прясна трева, цитруси и цъфтящи дървета. Дълбочината на вкуса и издръжливостта се постига с помощта на евкалипт, бергамот, жасмин, лимонена трева и иланг-иланг тонове.
След зимата всяка жена иска промяна. За мнозина пролетта се превръща във време на смели експерименти, смяна на обичайната прическа, промени в гардероба или грима. Ако кардиналните промени в образа не ви се струват чудесна идея, но душата все още изисква някои промени - време е да промените парфюма.
Сутрин в оранжевата градина от Lancome
O de l'Orangerie е уникален парфюм Lancome за елегантни и романтични жени. Разкриват се първите нотки на цитрусови и цъфтящи портокалови дървета, а тогава жасмин и кедрови тонове стават забележими. Миризмата освежава и енергизира, запазвайки деликатната флорална и цитрусова пътека. 'De l'Orangerie е идеален за ежедневна употреба, свеж, не прекалено сладък аромат ще допълни както изискания вечерен вид, така и небрежния лък на изтънчена бизнес жена.
В продължение на десетилетия, парфюмерийната къща Lancome се счита за икона в света на ароматите. Специалистите, които разработват най-добрите аромати, знаят точно какво се нуждае от съвременната жена, те не се страхуват от дръзки експерименти и могат да комбинират ароматите, така че всяка жена да се влюби в нов парфюм.
Историята на марката започва през 1935 г., когато Арман Петижан решава да създаде парфюмна къща, символът на която е златната роза. Началото на легендарната линия от аромати бе поставено от издаването на първите пет парфюма, които създадоха истинска сензация на международното изложение в Брюксел от същата година. На следващата година компанията започва работа по линия на козметика, така че продуктите за грижа за кожата и декоративната козметика започват да се появяват в гамата Lancome.
Един от най-добрите аромати на марката е издаден през 1952 година. Tresor направи истинска революция в света на парфюмерията от онова време и отбеляза началото на златния век на Lancome. И до днес компанията създава козметика и парфюми, които се считат за едни от най-добрите в света.
Ароматът за истинската богиня от Paco Rabanne
Olympea е незабравимия парфюм Paco Rabanne за енергични, целенасочени, но изискани и очарователни жени. Този аромат е чудесен за ежедневна употреба през по-топлите месеци. Първо се усещат леките тонове на цъфтящ джинджифил, жасмин и зелени мандарини, след това се отварят средните нотки на сол и ванилия, ароматната композиция завършва с основните аромати на сандалово дърво, кашмирско дърво и сив кехлибар. Комбинацията от флорални и дървесни аромати създават уникален влак, който ще накара мъжете да се грижат за вас.
Марка Paco Rabanne отдавна е заемала силни позиции в класацията на най-добрите парфюмерийни къщи в света. Стартът е направен от ексцентричния и талантлив дизайнер Франсиско Рабанеда Куерво през 1966 г., когато модният дизайнер представи първата си колекция на парижки моден подиум. Марката започна като модна къща, но още през 1969 г. Франсиско представи на света първия аромат на Calandre от неговата линия. Първият парфюм беше нежен и докосващ, съчетаващ нотки на зеленина и пролетни цветя, очарован от първата секунда.
Първият аромат беше успешно приет, което мотивира Paco Rabanne да работи активно върху нови парфюми. Така през 1973 г. светът видя първия мъжки аромат на марката, който не само беше оценен на презентацията, но и искрено обичан от успешните мъже в цяла Европа. В продължение на много години тази миризма се асоциира от много хора с богатство, бизнес и успех. Но, въпреки високото признание за мъжкия аромат, къщата Paco Rabanne спря работата си върху парфюмите за по-силния пол и след представянето на женския аромат La Nuit през 1985 г., той прекъсва производството на парфюми почти 10 години.
Новите аромати Paco Rabanne започват да се появяват едва след 1993 г., след което марката представя XS и XS Pour Elle, които заемат почетно място в историята на парфюмерията. През 1996 г. е издаден парфюмът, кръстен на дизайнера - Пако. Всички вкусове бяха оценени, но върхът на успеха беше вкусът на 1 милион - дръзки, смели и вдъхновяващи.
Трудности при избора
Много жени могат да използват един и същ аромат в продължение на години, просто защото изборът на нов отнема време и изисква пътувания до магазини за парфюми. Но през 2019 г. нищо не може да ви попречи да изберете нов аромат за себе си, защото можете да си купите парфюм в онлайн магазина, който представя подробно описание на всички аромати и има прегледи на онези, които вече са опитали новия аромат. Избирайки пролетния парфюм в интернет, обърнете внимание на флоралните и дървесни аромати, но най-добре се избягват мускусните и пикантните миризми в топлия сезон.