32-годишната актриса, която наскоро се снима в минисериал, посветен на живота на президентското семейство Кенеди, намери нова роля, подходяща за портфолиото си. Тази на говорител на модната марка „Ан Тейлър".
"Фен съм на марката още от девойка. Пораснах, възхищавайки се на линията и стила, диктуван от стила й. Развълнува съм, че ме поканиха да бъда лице на модна къща, в чиято фешън религия вярвам. Възхищавам се на жените, които винаги изглеждат чудесно, независимо, че са работещи майки и съпруги. Радвам се, че има дрехи като тези на „Ан Тейлър", които са достъпни и красиви." И президентът на марката Кристин Бошам не спира да хвали новия избор на подопечната си верига от магазини. "Кейти чудесно се вписва в посланието на „Ан Тейлър. Тя е умна, талантлива, невъобразимо шикозна и живее живота си с красота и грация".
Предишни рекламни лица на марката са били Хайди Клум, Наоми Уотс и Мила Йовович.
Коментари (0)
Вашият коментар