Ръководството на ААП (Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България) е поискала от държавата да разреши регистрацията на новите автомобили да се осъществява онлайн. "Това предложение не от вчера. По време на ситуация на инзвънредно положение онлайн регистрацията става все по-необходима. Всички дилъри и търговци ще са гарант на една такава регистрация, като по този начин ще се премахне чакането в МВР при регистрациите на автомобили и ще се облекчат клиентите", каза председателят на Управителния съвет на ААП Александър Миланов по време на видоконферентна връзка с автомоблни журналисти у нас.
Кризата в автомобилния бизнес заради пандемията от коронавинуса е навсякъде. По време на 30-ина дни инзвънредно положение в България договорите за покупка на нови беемвета са намалели със 75 процента, а продажбите около два пъти. За първите три месеца на годината реално няма намаление в продажбите на BMW и MINI, защото тогава са били изпълнявани поръчките от предварително направените договори.
В световен мащаб по предварителни разчети през тази година баварската компания най-вероятно ще продаде с 200 000 коли по-малко.
От BMW ще инвестират огромната сума от 20 милиарда евро в следващите години за електрификация на гамата си модели. Според водещата германска компания до 10 години половината от беемветата ще бъдат изцяло с електрически двигатели или поне плъгин хибриди. За първи път флагманът на марката - следващото поколение на Серия 7 ще има изцяло електрическа модификация.
Общо 411 809 (-20,1%) автомобили BMW са доставени на клиенти през първите три месеца на годината. Марката MINI реализира 64 499 (-23,4%) броя през същия период. През първото тримесечие в целия свят са продадени 30 692 (+ 13,9%) електрифицирани автомобили на марките BMW и MINI.
Rolls-Royce Motor Cars отчита доставка на 853 (-27,2%) превозни средства през първото тримесечие на текущата година. Общо 34 774 (-9,9%) мотоциклети също са доставени на клиенти между януари и март.
В САЩ са продадени общо 64 692 (-17,4%) превозни средства през първото тримесечие на годината; от тях 59 455 (-15.3%) са автомобили с марка BMW.
В Китай продажбите през първото тримесечие бележат спад с 30,9% (116 452 автомобила). Тази тенденция се обръща през март, което сочи устойчиво възстановяване на този пазар. Данните за продажбите в Южна Корея също бележат положителна тенденция.
В регион Европа през първите три месеца на годината на клиенти са доставени общо 220 812 (-18,3%) автомобили BMW и MINI. В Германия BMW Group реализира 67 882 броя (-9,0%).
Искат онлайн регистрация на новите коли
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Коментари (0)
Вашият коментар