„Сердика център” се превърна в модна гара

С импровизирано модно пътуване изненада своите гости „Сердика Център" през изминалата седмица. Модни експерти и журналисти, представители на шоу бизнеса и политиката се събраха под стъкления покрив на „Сердика център", за да сверят модните си часовници с предложенията от световните модни столици.

Маги Желязкова, актрисата Деси Бакърджиева, Супер Бианка, тв водещият Стефан Щерев с красивата си приятелка актрисата Ирмена Чичикова, Наско Михайлов, Ути Бъчваров, моделът Гергана Гунчева, Галя от КариZма, младият дизайнер Николай Божилов и други популярни личности уважиха стилното модно събитие.

10 от най-популярните модни бранда, чиито магазини се намират в „Сердика Център", представиха колекциите си за пролет-лято 2011. На ревюто бяха показани облекла и аксесоари от Volume 1/концептуален магазин - мода и нишова парфюмерия, представител на различни марки, сред които Diane Von Furstenberg/, Karen Millen, BCBG Maxazria, Peek & Cloppenburg /Boss Woman, Marccain/, The Circle /Kenzo и Pucci шалове и нишова парфюмерия/, Furla /чанти и аксесоари/, Longchamp /чанти и аксесоари/, Celyn b, Scandal /Guess by Marciano, Liujo/ и Badoo.

Голяма част от марките се представят за първи път в България и могат да бъдат открити ексклузивно само в „Сердика Център".

Космополитно модно приключение предложи на ВИП посетителите „Сердика център". Концептуално ревюто беше решено като модна гара с препускащи цветни асансьори, от които излизат красиви модели в маркови тоалети. Едни от най-търсените у нас и в чужбина топ манекени представиха новите течения в модата, сред които - Екатерина Дюлгерова, Гергана Малкоданска, Глория, Стела Стойкова, Емилия Денкова,Петя Милушева и Мери Джак Бесие.

Девет часовника, отмерващи времето във всички модни столици, бяха ситуирани на модния подиум-гара, а всяка отделна марка беше представяна от водещия Юлиян Константинов като виртуална модна спирка. Като истински моден корифей оперният певец се справи перфектно с модното предизвикателство. Управителят Ирена Тенева и организаторите от ART Ground Art&Events се бяха погрижи за флоралните декорации с натурални пролетни цветя, за веган кетъринга с изцяло био-органично меню, за мелодичния саксофон, съчетан с хаус музика.

Комбинацията от хаус, соул, аренби, дори и рок на моменти, представена от DJ Marten, беше изцяло в тренда на световните модни ревюта. С растителен произход в съзвучие с Великденските пости беше подбран кетъринга на ревюто. Кокосови трюфели, оцветени в различни нюанси, вкусни плодови мусове, бананови палачинки с плодове и кокосова заливка, както и солени изкушения от моркови, тиквички, спанак, специален дресинг с хималайска сол и много други вкусотии впечатлиха гостите.

За първи път у нас модно ревю поднася изцяло суров и здравословен кетъринг, който следва напълно зеления тренд, оформен на принципа на фууд дизайна.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Ваня и Евгения Джаферович заведоха децата си в Лондон
Преди и сега: Миро с племенника си Давид 10 години по-късно
Родителите на Брад Пит не са виждали внуците си от осем години
И прабабата на Камила била любовница на крал
Илиян Любомиров: Аз съм банално щастлив (подкаст)

Напишете дума/думи за търсене