Луо Дзин: Иновациите са важни за културните продукти в новата ера

Културните продукти са важен начин за включване на културните ценности в ежедневието на хората и тази тенденция през последните години се развива активно от китайските музеи, удовлетворявайки все по-високите търсения на обществото, съобщи Радио Китай

„Културните сувенири в новата ера трябва да следват традициите, но в същото време да са иновативни“, каза Луо Дзин, директор на отдел „Музеи и социално наследство“ към Държавното управление за защита на културното наследство. Тя заяви, че културните продукти са най-активната област по отношение на културата и музеите. Те са красиви и в същото време запознават хората с историята и събуждат чувство на наслада.

През 2019 г. Държавното управление за защита на културното наследство публикува насоки за авторските права и търговските марки, което разреши на компаниите да използват ресурсите на музеите и да създадат свои културни продукти в съответствие със закона. Но в момента някои от тях не са с добро качество, връзката им с културата не е много ясна и не се различават особено от продуктите на други фирми.

Според Луо Дзин трябда да се рационализира начинът за определянето и откриването на продуктите, както и разпределението на работата.

Заместник-директорът на Забранения град Лоу Уей сподели опита на музея в тази сфера от изминалите година. „В бъдеще трябва да се акцентира върху ефекта, който предизвикват продуктите върху обществото, и това да се съчетае с икономическата страна на въпроса. Различните страни трябва да поддържат контакти и да се стремят към по-добри резултати.“

Су Бомин е заместник-директор на изследователския институт към Академия Дунхуан. Според него през последните години тяхната институция води различни дейности свързани с ресурсите, авторското право, търговските марки и дигитализацията. През 2021 г. ще се разширят начините за съчетаване на онлайн и офлайн културните продукти, за да се популяризират сред обществото, подчерта Су Бомин.

При създаването на нови културни продукти от съществено значение е устойчивото сътрудничество между музеите и компаниите. Според Луо Дзин това е единственият начин да се отговори на различните нужди на пазара.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Как да си направим джинджифилова къщичка за Коледа
Вчера легендарната Тина Търнър щеше да навърши 85 години (Видео)
Страстната любов и бракът са две различни неща
Шест храни, които ускоряват стареенето
Кание Уест крои гол ритуал за годишнина от сватбата си с Бианка Ченсори, поканена е и Ким Кардашиян

Напишете дума/думи за търсене