Френската марка Peugeot официално смени логото си. Новота емблема на автогиганта е герб с величествена лъвска глава.
От 1850 г. насам Peugeot има десет лога и всяко от тях съдържа емблемата на лъва. Сега Peugeot представя единадесетата версия, още по-динамична, качествена и елегантна, дело на Peugeot Design Lab - студиото за глобален бранд дизайн на марката.
Лансирано през 2010 г., настоящото лого се сменя, за да ознаменува препозиционирането на марката към луксозния клас автомобили. В свят, който се развива все по-бързо и по-бързо, "времето" се е превърнало в един от най-редките и най-ценните активи. В този свят Peugeot предлага на тези, които искат да живеят тук и сега, възможността да се насладят истински на настоящия момент и да се възползват от всичко, което той може да им предложи.
Peugeot пуска нова лайфстайл колекция: облекло, кожени стоки, модни аксесоари, електронни аксесоари, сервизи и инструменти, миниатюри...
Новото лого отваря пътя към екосистема на марката, която не е ограничена само до нейната визуална идентичност. Тя носи в себе си по-дълбока промяна. Промяна в позицията, нова нагласа, нов начин на живот, целящи да отговорят на изискванията на нейните клиенти.
Коментари (0)
Вашият коментар