Софийската опера получи отличие за своята първа дигитална кампания Classics are Cool too, съобщават от операта. Призът е категорията Influencer Marketing на IAB MIXX Awards (2022). Операта е единствената институция, различна от агенция, отличена в маркетинг конкурса.
Наградата е била връчена на Христина Станева, заместник-директор на Софийската опера, и Симеона Герджикова, ръководител на дигиталния маркетинг в най-голямата културна институция в България.
"През лятото на 2021 г. екипът, работещ по маркетинга и рекламата, започва смел и активен процес по иновиране на маркетинг практиките на операта, който само след няколко месеца води до значителни резултати и множество поздравления. Целта на екипа е все повече и повече да се привлича и вдъхновява младата аудитория, съчетавайки успешните бизнес практики с оперното и балетното изкуство", разказват от операта.
Наградите на IAB (Interactive Advertising Bureau) - MIXX Awards Bulgaria, избират най-добрите в интерактивния маркетинг през всяка година. Отличията са за дигитален професионализъм, а победителите мотивират целия дигитален бранш и поставят най-новите тенденции в индустрията.
Кампанията на Софийската опера и балет беше отличена от изцяло международно жури сред 152 заявки на едни от най-големите брандове и агенции на българския пазар.
Коментари (0)
Вашият коментар