Рапърите Дрейк и 21 Савидж се съгласиха да не използват марката "Вог" за промоцията на новия си албум

Дрейк СНИМКА: Инстаграм

Рапърите Дрейк и 21 Савидж се съгласиха да преустановят използването на търговските марки на "Вог" при рекламирането на новия си албум "Her Loss", предаде Ройтерс, цитирана от БТА.

Така се надяват да могат да възобновят кампанията за промоцията на тавата, която вече оглави класацията на "Билборд".

Според документ от съда в Манхатън рапърите признават, че са разпространили фалшива корица и неистинска версия на модното списание без разрешението на издателската компания "Конде Наст".

От него също така става ясно, че изпълнителите "доброволно са преустановили" маркетинговата кампания, заради която издателят на "Вог" подаде жалба на 7 ноември. Те ще премахнат препратките към списанието от сайтове и социални мрежи, които контролират, а също така от рекламни материали на улици и сгради.

Дрейк и 21 Савидж не признават отговорност или неправомерни действия, но се съгласяват със съдебно разпореждане, за да избегнат ненужни разходи.

Окръжният съдия Джед Ракоф издаде временна ограничителна заповед на 9 ноември с мотива, че жалбата на "Конде Наст" за нарушаване на търговска марка и фалшиви рекламни твърдения вероятно е основателна.

Изслушване е насрочено за 22 ноември, като издателят на "Вог" настоява за обезщетение от поне четири милиона щатски долара за нанесени щети.

Адвокатите на рапърите и на "Конде Наст" не са открити от Ройтерс за коментар.

Издателят "Конде Наст", известен и като "Адванс Мегъзин Пъблишърс Инк.", твърди, че Дрейк и 21 Савидж са разпространявали фалшивото сп. "Вог" в големи градски райони, с разлепени плакати по улици и сгради, както и че са използвали неправоверно името и образа на главната редакторка Ана Уинтур.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ

Напишете дума/думи за търсене