Новото поколение български топмодели даде сериозна заявка за присъствие на световната модна сцена. Яна Карапаунова, Бойка Матова, Милица Борисова и Людмил Димитров дефилираха за световни брандове на вече приключилите седмици на модата в Ню Йорк, Милано и Париж.
Един от най-големите успехи този сезон е дебюта на световната модна сцена на 18-годишната Яна Карапаунова. Тя успя да се пребори с конкуренцията и дефилира на модното шоу на белгийския творец Дрийс Ван Нотен по време на Седмицата на модата в Париж.
От 4 години Яна е част от известна българска модна агенция, тя е само на 14 години, когато подписва договор с тях. Карапаунова постига главоломен успех и има контракти със световната модна агенция IMG, които я представляват в Париж, Милано и Лондон. Освен това има свои агенции в Испания, Япония и Южна Корея, а от 2024 г. ще бъде част и от модния елит в Ню Йорк.
Яна е родом от София, висока е 1,76 см и е истински полиглот, говори свободно четири езика. Преди да направи шоуто в Париж, топмоделката засне в Токио най-новия каталог на японският моден реформатор Йоджи Ямамото.
Бойка Матова отвори шоуто на нашумел китайски бранд, който за втора поредна година се представя на Седмица на модата в Париж. Преди да кацне във френската столица, Бойка се разписа с две дефилета и в Ню Йорк, като едното бе за американска марка, чийто стилисти обличат звезди като Лейди Гага, Лили Роуз Деп и Бийонсе. Наред с модните си ангажименти на седмиците на модата, Матова успя да застане и пред фотообектива на един от най-известните световни фотографи, гръцкия моден гуру Джордж Кацанакис.
23-годишната Милица Борисова тази година имаше привилегията да е на модния подиум по време на Седмицата на модата в Ню Йорк пред погледа на Парис Хилтън, Киара, Селена Гомес, Меган Фокс и още куп популярни личности.
21-годишният Людмил Димитров продължава да е най-успешния български модел сред мъжете. Възпитаникът на Френската гимназия в София за втора година бе избран да дефилира на ревюто на италианска луксозна марка по време на Седмица на модата в Милано. През този сезон Димитров засне силни кампании за световни брандове.
Коментари (0)
Вашият коментар