С 1,1 млрд. долара в сметката си Тейлър Суифт няма нужда да рекламира парфюми и колани

Тейлър Суифт има два албума в челната петица.
СНИМКА: ЛИЧЕН ПРОФИЛ НА ТЕЙЛЪР СУИФТ В ИНСТАГРАМ

Развлекателната индустрия претърпява сериозна трансформация. Няколко месеца стачка на актьорите в Холивуд показаха, че светът на киното може просто да спре да продава мечти, а интересът на феновете рязко сменя посоката си, пише БТА. 

Американската поп звезда Тейлър Суифт постигна нещо небивало досега – влезе в клуба на милиардерите изцяло благодарение на песните и концертните си изпълнения. Сп. „Форбс“ изчисли, че безпрецедентната продажба на билети на стойност над 780 млн. щатски долара превръща 33-годишната певица в най-успешната изпълнителка на всички времена. Със състояние от 1,1 млрд. щатски долара зад гърба си, Суифт няма нужда да продава образа си, за да популяризира колани, парфюми, напитки или модни линии. Тя не е звезда тип инфлуенсър, която печели благодарение на усета си да улавя посоката на вятъра. Суифт е самият вятър.

Филмът, документиращ турнето й - "Taylor Swift: The Eras Tour", се превърна в кино хит на фона на продължаващите стачни действия на екранните актьори в САЩ.

Касовият успех на един концертен филм не е прецедент, но кино рекордът на Тейлър Суифт е и симптом за кризата на червения килим, която лишава и феновете, и развлекателната индустрия от блясък. Актьорите, членуващи в прфесионалната Гилдия на актьорите, нямат право дори да се облекат като филмови герои на наближаващия Хелоуин. Всеки образ от екрана популяризира продукциите на студиата, срещу които се борят актьорите.

Кината не са затворили врати, а макар и отложени във времето, филмите, заснети преди обявяването на стачката, все пак излизат на екран. Бляскавите филмови премиери обаче са спрени за неопределено време, а актьорите избягват всякакви публични изяви, които биха могли да ги свържат с участие в дадена продукция.

Специализирани издания като „Варайъти“ са принудени да отразяват единствено теми като техническия антракт, необходим за прожекциите на „Убийците на цветната луна“ на Мартин Скорсезе и бизнес взаимоотношенията на София Копола с „Епъл“.

Големите холивудски звезди вече не се крият от папараците – напротив, те могат да бъдат видени с табели, мегафони и домашно облекло на кръстовищата в Лос Анджелис. Засега обаче остава неясно кога ще могат да бъдат заснети на червения килим, представящи творенията на висшата мода, за чието съществуване имат ключова роля.

Кризата в развлекателната индустрия, изстреляла напред образа на Тейлър Суифт и подготвяща „ренесанса“ на Бионсе – нейният концертен филм за турнето „Renaissance” се очаква в началото на декември, промени акцента в светските новини.

Моделите Бела и Джиджи Хадид станаха обект на критика и широко обсъждане не заради професионалните си изяви, а заради коментарите си за войната между Израел и „Хамас“. Модният бизнес не е поставен на пауза, но липсата на достатъчно светски събития превърна поп сцената в последния бастион на лукса и светлините.

  • Ключови думи:
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ

Напишете дума/думи за търсене