Новата визия на bTV е разработена от лондонска агенция и в нея са приложени най-модерните визуални тенденции в световен мащаб. Работата по проекта е продъла близо шест месеца.
bTV е първата телевизия в България, която въвежда този тип телевизионна опаковка, като цялостно решение в ефир. Най-модерните тенденции в телевизионния брандинг в момента са свързани с решения, базирани на много „живи снимки", смесени с ефектна графика (анимация), филми и новини.
Именно такива са използвани във визията на bTV. За тези снимки са избрани емблематични места, като целта е те да бъдат показани не като туристически атракции, а като част от ежедневието на българина.
Част от локациите са фонтанът пред Президентството и храм паметникът „Св. Александър Невски", нощна София.
Реализацията на снимките за опаковката специално на bTV Cinema е сходна на реализацията в кинопродукциите. За целите на продукта в Лондон е изграден специален декор, подобен на декорите, които се изработват за световните блокбастъри, а заснемането се осъществява с най-модерна техника. За нощните снимки пък е използвана специална техника, наречена time laps. Реализацията им е дело на българския екип.
За създаването на опаковката на bTV Comedy е проведен кастинг за лица, които играят определени роли в кратки форми на различни шапки и кашове. Снимките са реализирани от смесен екип на bTV и специалистите от Великобритания - режисьорът Морган Сендал и творческият продуцент Стивън Плешняк.
Музиката към новата опаковка на bTV е ключов момент в проекта, като композирането й е поверено на английския музикант Нийл Майерс. Негово дело е музиката към трейлърите на филмови заглавия като "300", "Хари Потър","Спайдър мен 2".
Коментари (0)
Вашият коментар