Сара Джесика Паркър: Не рекламирам ширпотерба

Модните критици считат стила на Сара Джесика Пакър за безупречен. Доказателство за това е, че звездата от "Сексът и Градът" постоянно получава предложения да рекламира дрехи, обувки и козметика.

Американският Vogue я нарича най-търсената и високоплатена актриса в рекламния бизнес. Достатъчно е Сара Джесика да се появи пред публиката, облечена в дреха от определена марка, и тя веднага става моден хит. В рекламите на модни брандове Паркър успешно заменя всепризнати модели. Наскоро актрисата призна, че ако дадена дреха не й допада, никога не би се съгласила да я рекламира. „Често ми предлагат да рекламирам този или онзи продукт. Но аз не се снимам в реклами само за да забогатея. Мисля, че мисията ми е да уча жените как да се обличат с вкус. Не бих им предлагала нищо, което самата аз не бих облекла. Иначе казано, ако дрехата е ширпотерба, не бих я рекламирала срещу никаква сума", признава Сара Джесика.

В момента Паркър рекламира продуктите на марката Halston, чието предишно лице беше 23-годишната манекенка Бянка Джагър, дъщеря на роклегендата Мик Джагър. Лице е също на козметиката за коса Garnier и дрехите Gap.

Най-стилната жена с САЩ чете лекции по история на модата в Художествения музей Метрополитън в Ню Йорк. „Не съм жертва на модата. Ако се чувствам неудобно в някоя дреха, за нищо на света не бих я носила, без значение колко е модерна", казва тя.
Нейните колекции от ежедневни дрехи, аксесоари и бельо бележат рекордни печалби в магазините по целия свят. А създадените с нейно участие аромати Covet и Lovely са в топ 10 на най-продаваните парфюми в САЩ и Великобритания.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Даниела Симидчиева - най-умната жена в света: Тази материалност е чума
Пълнозърнести мъфини със семена
На море и планина в Черна гора
Благо Джизъса: Във Ванга е дяволът
Физическата издръжливост намалява риска от развитие на деменция

Напишете дума/думи за търсене