Оказва се, че жените губят почти три години от живота си в шопинг. Това означава средно 400 часа (16 дни) и 301 влизания в магазин годишно. За 63 години сумата набъбва до 2 години и 10 месеца.
Най-много време дамите отделят за покупка на дрехи (30 посещения в магазини и 100 часа, 48 минути годишно). След това идва ред на хранителните продукти (84 посещения в магазини и 94 часа, 55 минути за година). За покупка на обувки представителките на нежния пол губят 40 часа и 30 минути, а за аксесоари - 19 часа и 31 минути годишно.
Към сметката може да се прибавят още 48 часа и 30 мин. годишно, които жените прекарват в зяпане по витрини. 31 часа и 21 минути им стигат за покупка на книги, 17 часа и 33 минути - за парфюмерия и козметика, а 36 часа и 21 минути - за подаръци.
Коментари (0)
Вашият коментар