Дженифър Лопес стана лице на пролетната колекция на испанската марка за бижута "Тоус", научихме от в. "Труд".
Най-известната латинодива в света вече е представяла успешно 17 марки бижута и дрехи, макар да пази в тайна колко милиона долара е спечелила досега от този бизнес.
Роза и Салвадор Тоус, създатели и собственици на веригата магазини, носеща фамилното им име, са във възторг, че Дженифър е приела офертата им. "Тоус" е на пазара от 1920 г., като предлага широка гама от бижута и аксесоари.
Джей Ло току-що завърши рекламна кампания за "Гучи", където бяха включени близнаците й Макс и Ем.
Освен че ще рекламира испански бижута, Дженифър планира през 2011 г. да пусне и диск с песни, изпълнени само на испански език.
Коментари (0)
Вашият коментар