Джей Ло рекламира испански бижута

Дженифър Лопес стана лице на пролетната колекция на испанската марка за бижута "Тоус", научихме от в. "Труд".

Най-известната латинодива в света вече е представяла успешно 17 марки бижута и дрехи, макар да пази в тайна колко милиона долара е спечелила досега от този бизнес.

Роза и Салвадор Тоус, създатели и собственици на веригата магазини, носеща фамилното им име, са във възторг, че Дженифър е приела офертата им. "Тоус" е на пазара от 1920 г., като предлага широка гама от бижута и аксесоари.

Джей Ло току-що завърши рекламна кампания за "Гучи", където бяха включени близнаците й Макс и Ем.

Освен че ще рекламира испански бижута, Дженифър планира през 2011 г. да пусне и диск с песни, изпълнени само на испански език.


ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Лусил Бол – царицата на комедията, която проправи път за жените в шоубизнеса
Пари Сен Жермен ще плати на Мбапе 55 милиона евро
Ефикасен домашен сироп при кашлица
В България най-младата баба е на 28 години, а най-младата майка – на 11
Защо Виктория Бекъм и Меган Маркъл вече не си говорят

Напишете дума/думи за търсене